Tisztelt Szülők!

 

A 2023/2024-es tanév első tanítási napja szeptember 1. (péntek). A tanévnyitó ünnepély ezen a napon 8 órakor kerül megtartásra a Pesti úti épületben. A tankönyveket is e napon osztják majd az osztályfőnökök. Az első napon csak az iskolaotthonosok kapnak ebédet, aki ügyeletet kér, az gondoskodjon gyermekének egész napra ennivalóról! Hétfőtől már igény szerint egész napra lesz étkezés.

Iskolavezetés

Tisztelt Szülők!

Az alábbi dokumentumokban olvashatják a Ceglédi Tankerületi Központ hirdetményét az általános iskolai beiratkozás rendjéről, illetve tájékoztatást kaphatnak a beiratkozás folyamatáról:

 

Attachments:
Download this file (Általános_iskolai_beiratkozás_eljárásrend_2023_24._törvényes_képviselőknek.pdf)Tájékoztatás[Tájékoztatás az általános iskolai beiratkozás folyamatáról]405 kB
Download this file (Hirdetmény_2023_24._általános_iskolai_beiratkozás_Ceglédi_Tankerületi_Központ.pdf)Hirdetmény[Hirdetmény az általános iskolai beiratkozás rendjéről]635 kB

Iskolába csalogató Nagy

Kedves Leendő Első Osztályosok

Kedves Szülők!

A betegségek miatti hiányzások igazolása ügyében az egyeztetések a gyermekorvosok és az oktatásirányítás között jelenleg is folyamatban vannak. A tárgyalások lezárásáig az alábbi módon tudják igazolni gyermekük hiányzását:

  1. A beteg gyermekről értesítsék a háziorvost, ahogy eddig is tették (telefon, Facebook- csoport stb.) Ez fontos lépés, kérem, mindenképpen tegyék meg!
  2. A tünetmentességig maradjon otthon a gyermek.
  3. A gyermek felépüléséről értesítsék a gyermekorvost, ahogy eddig is tették. Ez is fontos lépés, kérem, mindenképpen tegyék meg!
  4. A gyermek ismét jön iskolába, és hozza a szülő által kiállított papírt, amiben a szülő igazolja a betegség tényét és időtartamát. (Az ilyen tartalmú mintaigazolást mellékeljük.) Az iskola ezt a szülői igazolást ideiglenesen elfogadja.
  5. A megszületendő megállapodásnak az egészségügy és az oktatásirányítás között, melynek két változata lehet:

1. az intézmények elfogadhatják az ilyen szülői igazolást, így nincs további teendő,

VAGY

2. ragaszkodnak továbbra is az orvosi igazoláshoz, ebben az esetben utólag is kiállítja azt a gyermekorvos, ha a gyermek betegsége szerepel a nyilvántartásban: ezért fontos a szülőnek ezt bejelenteni!

Együttműködésüket köszönjük!

                                                                                         Iskolavezetés

Attachments:
Download this file (igazolási minta.doc)Igazolási minta[ ]24 kB

Tankönyvek átadása

Az általános iskola Pesti úti épületében

Alsó tagozatos tanulóknak:

2022. augusztus 29-én (hétfőn)

délelőtt: 9-12 óráig

délután: 16-18 óráig 

Felső tagozatos tanulóknak:

2022. augusztus 30-án (kedden)

délelőtt: 9-12 óráig

 

Tisztelt Szülők!

A Nkt.97.§ (7.), és a 20/2012 (VIII.30.) EMMI rendelet XIX. fejezet 182/A.§ rendelkezik az etika és a hit- és erkölcstan oktatás bevezetéséről. A két lehetőség közül az egyik választása kötelező!

Ennek értelmében az 1. évfolyamba lépők szüleinek április hónapban nyilatkoznia kell, hogy melyik oktatást választják. Ezt megelőzően, 2022.március 07-én 17.00-kor az iskolában - Ceglédbercel Pesti út 160.- az egyházak képviselői, valamint az iskola vezetése tájékoztatást adnak a szülőknek a hit- és erkölcstan, etika tantárgyak oktatásának megszervezéséről.

A felelős döntés érdekében minden szülő megjelenésére számítunk!

Iskolavezetés

Ceglédbercel, 2022. február 18.

Kedves Gyerekek, kedves Szülők!

Kellemes karácsonyi ünnepeket és békés, sikerekben gazdag, boldog új évet kívánunk!

 

Tisztelt Szülő!

Közeledik az iskolakezdés, amelyre ezúttal is még a koronavírus-járvány elleni védekezés jegyében készülünk, hiszen a vírus még itt van és sajnos nem zárható ki egy negyedik hullám sem.

Jó hír, hogy az idei iskolakezdés jóval biztonságosabb, mint az egy évvel ezelőtti, hiszen már van vakcina és magas a magyar lakosság, a pedagógusok és a diákok átoltottsága.

Magyarország júniusban az elsők között tette lehetővé a 12 év felettiek oltását. Ennek köszönhetően a 12-17 éves korosztályban közel 200 ezer diák már felvette az oltást.

Az a szülő, aki az iskolakezdésig szeretné beoltatni gyermekét, legegyszerűbben azt az internetes regisztrációval (www.vakcinainfo.gov.hu), majd az internetes időpontfoglalón (www.eesz.gov.hu) keresztül teheti.

Emellett az iskolákban is lehetővé tesszük az oltást, ha az internetes regisztráció és időpontfoglalás bármilyen oknál fogva akadályba ütközik.

Az iskolai oltások napja:

Két alkalommal biztosítjuk az oltás felvételének lehetőségét az iskolákban:

-           augusztus 30-31. napja közül az egyik napon, előre meghatározott időszakban,

-           szeptember 2-3. napja közül az egyik napon, előre meghatározott időszakban.

Az oltás Pfizer-vakcinával történik.

Az iskolai oltásra a 12 év feletti (még oltatlan) diák jogosult.

Kérjük, hogy amennyiben az Ön gyermeke még nem kapott oltást, és azt szeretné, hogy azt az iskolában kapja meg, akkor ezt az igényét az alábbi linken található űrlapon jelezze 2021. augusztus 25-ig!

Amennyiben nem kíván élni gyermeke számára a felkínált oltakozási lehetőséggel, vagy gyermeke egyéb módon már beoltásra került, kérjük, hogy ennek tényét is szíveskedjen a lenti űrlapon 2021. augusztus 25-ig jelezni!

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=5BoTkPu95k-UHoQvYrD1TMrZOwC2MTxCpXbiZIbgomZUM0hSNlo5MlY2WkkwNjdCUjdLMEpHWk5RSi4u

Az oltásra jelentkező tanulók létszámának összesítése után, külön tájékoztatást fog arról kapni, hogy az Ön gyermeke pontosan mikor és hol kapja meg az oltást. A jelentkezők számától függően az oltás helyszíne lehet az iskola, ahol a gyermek tanul vagy egy másik közeli iskola is.

Fontos, hogy a kitöltött és aláírt jelentkezési lapot és a hozzájáruló nyilatkozatot minden érintett tanuló hozza magával az oltás helyszínére.

Bízom benne, hogy közösen, összefogva sikerül zökkenőmentesen lebonyolítani az oltási kampányt, és a tanulók minél nagyobb arányban vesznek majd részt benne. Kérem, járuljanak hozzá az oltási kampány sikeréhez, mindannyiunk érdeke, hogy a tanulók minél nagyobb átoltottságának köszönhetően az oktatást minél biztonságosabb körülmények között szervezhessük meg.

Tisztelettel:

Iskolavezetés

Attachments:
Download this file (diakok_jelentkezesi_lap_covid19_oltas-1.pdf)Jelentkezési lap[ ]485 kB

Kedves Gyerekek, kedves Szülők!

 

A tankönyvek átvételére az alábbi időpontokban lesz lehetőség:

 

Alsó tagozatosok részére:

2021. augusztus 26-án (csütörtökön): délelőtt 10-12 óráig és délután 16-18 óráig.

 

Felső tagozatosok részére:

2021. augusztus 27-én (pénteken). délelőtt 9-12 óráig.

 

 

Subcategories

Tisztelt Szülő/Gondviselő!

A szülői felületen történő fizetés mellett lehetőség van banki átutalással is kiegyenlíteni a tankönyvek ellenértékét a számlán található KELLO bankszámlaszámra. Kérjük, ez esetben az utalás „közleményében” feltétlenül szíveskedjenek megadni a kifizetendő számla számát és a diák nevét vagy oktatási azonosítóját. Fizethetnek továbbá a postahivatalokban, míg a kijelölt 500 postán iskolakezdési utalvánnyal is kiegyenlíthető a számla. A postahivatalok listája elérhető a kello.hu/diakokesszulok oldalon.

A befizetések határideje: 2016. szeptember 15-e.

A tankönyvek iskola általi pótrendelésének időszaka 2016. augusztus 22-től 2016. szeptember 15-ig tart. A pótrendeléseket 2016. szeptember 21–től szállítjuk ki. A pótrendelést követően is van mód iskolán keresztüli tankönyvrendelésre egészen 2017. április 30-ig.
Amennyiben a szülők nem az iskolán keresztül szeretnék megvásárolni gyermekük számára a tankönyveket vagy nem csak azt a tankönyvet szeretnék, amit az iskola választott, akkor a KELLO-nál többféle módon is lehetőség nyílik a kiadványok beszerzésére. A KELLO az év nagy részében fogadja és teljesíti a megrendeléseket webshop-on keresztül (webshop.kello.hu), illetve a Kódex Könyváruház és Tankönyvcentrum is folyamatosan kiszolgálja többek között a tankönyv iránti igényeket is (1054 Budapest, Honvéd u. 5.).

A fizetős diákok esetén az átvett tankönyvek vonatkozásában a diáknak/szülőnek 2016. szeptember 15-ig rendeléstől való elállási joga van az adott évi rendelése erejéig, melyet a tankönyvek sértetlen állapotban, a KELLO-hoz történő visszaküldéssel lehet gyakorolni. Elállás esetén a posta- vagy egyéb költségek megfizetéséről a szülőnek/gondviselőnek kell gondoskodnia. Visszaküldési cím: Könyvtárellátó Nonprofit Kft. Központi Tankönyvraktár, 2225 Üllő, Zöldmező u. 3.


A közelmúltban, a nyitott pénzügyi egyenleget mutató vevőink esetén, az elmúlt évek tankönyv befizetéseinek egyeztetése céljából tájékoztató levelet küldtünk ki. Az egyeztetés célja a nyitott vevő követeléseink nyilvántartásainkban történő lezárása, illetve a pénzügyileg rendezetlen számlák esetén azok pénzügyi rendezésének elősegítése. Amennyiben Ön is kapott számlaegyeztető levelet, úgy kérjük az ügyben szíves együttműködését.


Könyvtárellátó Nonprofit Kft.

Joomla templates by a4joomla